tovesutopia.blogg.se

HayleyGHoover - YouTube del 3


En dag under våren 2008 satte jag mig vid datorn, klickade mig in på YouTube och tittade igenom alla Charlieissocoollike's videos - jag hade ett marathon då jag bara tittade på den här vloggande britten. Satt framför min gamla sega PC som jag tyckte var så ny och fräsch (det är den inte längre, just sayin') och andades England och brittiska och YouTube. Nu kikar jag bara in där ibland. Nostalgi.
 
Sedan hittade jag många andra talangfulla vloggare. Fler och fler, hela tiden. Det var som att upptäcka en ny värld, och är fortfarande! De stora vloggarna blev som kändisar och fick mängder med fans. Vissa var inte bara vanliga vloggare, utan använda sina skills inom videoredigering och skådespeleri som sin grej.
 .

HayleyGHoover är ett bra exempel, en vloggare jag hittade genom Charlie om jag inte minns fel.
Tror denna gjordes 2010. Hayley håller på med teater, och här visar hon hur hennes hjärna fungerar.

 
Läs även
del 1 <---
del 2 <---
del 4 <---



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback