tovesutopia.blogg.se

Olly Murs

Måndagen den 19:e augusti börjar Idol, vilket jag tycker är fruktansvärt skoj.
Och där passar jag på att byta till rätt ämne.... 

I en annan talangtävling - nämligen The X-factor - deltog brittiske Olly Murs år 2009, och han var helt galet bra på >> sin audition << då han uppträdde med Stevie Wonders "Superstition" ... Han är han ju duktig redan då, men det räckte inte ända fram. Han kom tvåa i tävlingen medan Joe McElderry vann med en av Miley Cyrus gamla låtar.

Och mitt i sommaren år 2011 släppte Murs albumet In Case You Didn't Know, där Heart Skips A Beat var en av låtarna... Under 2012 var bandet i USA och spelade som förband till One Direction.....

Och här får ni se när bandet jammar loss backstage under den turnén, närmare bestämt i maj, i Toronto på Molson Canadian Amphitheatre.. WOW. Plötsligt gör en av One Direction's bandmedlemmar Niall Horan entré - på toaletten med en gitarr. Älskar de mörkhyade killarna i bakgrunden, de gör hela videon. Haha. :)

I vilket fall - LYSSNA OCH NJUT. Pretty groovy ändå. Jag har suttit med gitarren och hammrat loss på strängarna nu.  :)

 


FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-08-16 / 16:04:32
BLOGG: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback