tovesutopia.blogg.se

Charlieissocoollike - YouTube del 2

 Andra delen av min introduktion av YouTube och alla vloggare.

Under jullovet 07/08 satt jag och surfade lite på YouTube...
... och hittade av en händelse ett videoklipp på YouTube som den brittiske 17-åringen Charlie McDonnell hade spelat in hemma på sitt rum i staden Bath i Storbritannien.

Charlie satt där och verkade lite quirky, blyg och snäll.
Förutom att mitt 15-åriga lilla jag fick världens crush på pojken, fastnade jag för allt vloggandet innebar. Det var lite smått häftigt att en vanlig människa ute i världen kunde sitta och dela med sig av det han tänker till resten av världen, när det på samma gång var en så avslappnad typ av underhållning.
 
Det dröjde inte länge innan Charlie var stor.
Det var videon jag hittade den där dagen på jullovet som hade fått honom så stor. Snart hade han en miljon prenumeranter. Och ah, han tjänade sina egna pengar på att sitta hemma och göra YouTube-videos.


Här får ni en av Charlies gamla klassiska videos sedan 2009.
Haha, jag älskar hur geeky han är.
Men det är typisk Charlie-humor!

Lyssna på Charlie nu. Ska sova. Godnatt.


 
 
del 1 <---
del 3 <---
del 4 <---



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback