tovesutopia.blogg.se

Corporalcadet - YouTube del 4

Det här är en fortsättning på min presentation av vloggare på YouTube.

Efter något år på YouTube, då jag var runt 16, hittade jag en vloggare som verkade mer än lovande, om man säger så. Han var sjukt duktig på att filma, skriva manus och redigera... Levi Beamish (Corporalcadet) bor på Nya Zeeland, och började plugga film. Då blev hans videos bättre, men samtidigt blev uppladdningarna allt färre.
 
Nu är Levi i princip inaktiv på YouTube, men jag antar att hans liv rullar på i en jäkla fart i skolan, eller vad det nu är han ägnar sig åt. Levi har alltid en egen tappning på sina videos, engagerad och kul.

* * *


I den här videon visar Levi sin farmor/mormor resultatet av en tidigare video de spelade in tillsammans. Hon får läsa i kommentarsfältet och blir nog ganska förvånad. Väldigt underhållande :) Skitsöt tant. Haha!



Läs även
del 1 <---
del 2 <---
del 3 <---



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback