tovesutopia.blogg.se

Worst scenario moment


Usch! Jag hade en så hemsk dröm i natt. Haha :) Var lite nedstämd när jag vaknade, till och med. Tssss ;D
Jag var i ett sammanhang där det fanns massor av människor i min ålder, jag antar att det var någon skol-liknande sammanhang. Vi skulle ut och springa allihopa, för att träna liksom. Och jag sa något i stil med; "Åh, nej, alltså... tyvärr, jag kan inte... jag har en skadad fotled". Vilket jag ju har på riktigt. Men ingen trodde mig och vissa hånade mig lite för att jag "kom undan" träningen. Såklart blev jag förbannad, jag älskar ju att träna, men inte fan kan jag springa för det... Haha, herregud. :)

Drömmen fortsatte i samma stil, och tillslut pratade jag med en lärare (som jag varit oense med på riktigt) som verkligen började hacka på mig, av någon anledning. Jag tror det berodde på hela den här ont-i-foten-grejen. Jag blev arg, frustrerad och hon ville inte lyssna på mig, eller tro på mig. Då kastade jag saker i golvet framför henne, varpå hon tyckte jag var en omogen idiot och gav mig fler dumma kommentarer, och gaddade ihop sig med elever som stod jämte henne. HAHAH jösses vad jag kände mig nedslagen inatt! x) Så jag sa till läraren; "Ja, visst, det var inte så bra av mig att kasta saker, men jag har verkligen en gammal skada och kan inte springa". Didn't help, did I have to say that?

Jag var arg och ledsen när jag vaknade, och nu känns det bara komiskt. Sure, jag har en skadad fotled sedan tre år tillbaka som ger mig krämpor i hela kroppen typ, och jag vettefan när eller om den kommer bli bra. Men jag TROR nog att folk tror mig. ;) Haha, detta var verkligen ett worst scenario moment.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback