tovesutopia.blogg.se

In motion

Igår gav jag min kropp en riktig killer workout i gymmet. Jäklar vad det kändes bra, ändå. Jag tror seriöst jag var där i två timmar, vilket är en sjuk bedrift med tanke på hur otränad jag är. Varenda muskel i kroppen fick jobba.
 
However. Någon kanske minns min lilla lista -> klick <- jag gjorde i våras, för att jag skjöt upp precis allt jag behövde göra? Jag har kommit en bra bit på den listan nu
 
Plugga utomlands - check
 
Reparera telefonen - behövs inte längre, den fungerar bättre
 
Bränna ner filmer från datorn - woops. just det
 
Körkortsteori - jajjemensan, bara lite kvar, körkort före årsskiftet är planen
 
Rensa i garderoben - gjort två gånger


Så det känns som att jag fick nytta av min lilla att-göra lista. :)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback