tovesutopia.blogg.se

Brunchy tunes

Så då har jag vaknat upp ännu en lördag. Vad trevligt! :)

Idag åt jag kvarg med hallon och banan. Och chiafrön. Fast bilden här nedan ljuger. Den är egentligen gammal. Woopsie.

Idag ska jag till Brunchy Tunes. Det är någon slags spelning/konstutställning/brunchservering där en av mina kompisar ställer ut ett spel han har jobbat på under året. Så jävla grym är han. Duktig illustratör och så himla handlingskraftig och idérik. Bästa Jakob!

Efter sisådär 10 timmars sömn mår man bättre än igår. Piggare, gladare, allt sånt. Funderar på om man skulle träna lite...

Nu är det dusch och fix som gäller. Sedan drar jag in till stan med bilen. 

See yah.
Skriv yah?

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback