tovesutopia.blogg.se

Bildbomb - Kreta

Nu har jag duschat och smörjt in mig i min nya lotion från Victoria's secret, och den doftar minst sagt uuuuuunderbart. Här får ni en mindre bildbomb ifrån resan!
 
En fetaostsallad som jag åt på hotellet...
 
Rethymnon sett från fortet.

Mamma mumsar i sig sin cappuchino...
 
Torsdagsmarknaden är i full gång...
 
Jag står på bussen. Vi är på väg in emot centrum.

Cappuchino art.
 
Funderar på... något. På ett café som heter Status.

Nere vid den venetianska hamnen i Rethymnon. Jättemysiga restauranger där.
 En gata på samma berg som fortet ligger.
 
En söt katt på hotellet.

På restaurangen jag berättade om i föregående inlägg. Supergott och jättefint!

Fetaostsallad i hamnen. Ja, jag åt två fetaostsallader. Denna var lätt godast.

Stranden första dagen. Bilder lite huller om buller. Jag springer rakt in i solen. Hihi.

Vi skrev lite i gästboken på hotellet...
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback