tovesutopia.blogg.se

Tillbaka på bloggen

Jag sitter här efter en kul natt ute på Göteborgs gator och känner mig sådär seg och äcklig som man bara kan göra när man barnsligt nog ignorerat att alkoholens mindre positiva effekter på kroppen. Och mitt i allt fick jag idén att logga in på min blogg och skriva lite. Sagt och gjort, här är jag.

Dagen till ära har jag inte gjort ett skit, förutom att ta bussen in till stan och hämta bilen som jag lämnade i där före Göteborgsturen. Och jädrar vilken stekande hetta jag fick känna på där inne... Jag blev tvungen att vädra ur med alla dörrar vidöppna! Väl hemma slaggade jag på soffan, sov sedan i två timmar, varpå jag bryggde kaffe som jag har med mig hit till datorn och redan har glömt av. Det är nog pissljummet nu.

Jag har två telefoner från Samsung. Den lilla köpte jag i England för en billig peng när jag smidigt sopade den stora i golvet. Nu är den äldsta lagad, men tro fan att den är felmonterad. Det går inte sätta in något simkort. Tack 3's verkstad!

Så min lilla Samsung Fame får duga ett tag till...
 
 
Och förresten! Kika in den här bloggen; toveinengland.blogg.se. Det är min Englandsblogg som jag skrev på före, under och efter jag studerade Engelska i Bristol i tre månader. Massor av bilder, text och videos att kika på. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback