tovesutopia.blogg.se

Dunno what the f*ck to do...?!?!

God middag.

Lördagsmorgonen börjar bra. Vi har hela helgen framför oss, visst är det en underbar känsla?

Dessutom sms:ade min kompis L inatt och kom med en finfin idé. Den nappade jag genast på; men jag håller det hemligt innan på bloggen innan allt är klart. Det handlar om en liten resa över Sveriges gränser södreut i sommar, kan man säga. Skitskoj. It will happen, om jag får bestämma. ;)

Mina föräldrar är inte hemma den här helgen, och här spelar jag musik som Bruno Mars, Amanda Fondell och Nause på hög volym och ska se till att laga lite mat senare... Eller kanske att jag tinar något i frysen och kokar till pasta, ris eller couscous till det. Mycket tacksamt.

Frågan är vad jag ska använda resten av tiden till. Städ och träning är självklara saker, tillsammans med matlagningen. Men sen... Hmmm....? Brainstormar; läsa Rowlings "The Casual Vacancy", fika eller träna med någon kompis, baka, laga mat inför veckan (extra god i så fall...!), välja bilder till fotoalbumet, skriva vidare på halvfärdig musik, läsa en tidning jag köpt (Illusterad Vetenskap ;D), rensa ut gamla kläder i min garderob...
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback