tovesutopia.blogg.se

Projekt vecka 18 - dag 3



Då har jag lagat apelsinlax och spenatmos. Det har blivit lite fel i planeringen, så just nu lagar jag det som verkar passa mig för dagen, och inte enligt planeringen. Men nu tänkte jag planera om lite, och den planeringen hittar ni precis som innan HÄR.

This is what you need. Potatis, spenat, lax, apelsiner, smör, vitlök, muskot och mjölk. Enkelt, helt enkelt.


Svårare än så är det inte. Och gott är det med, som sagt! Jag lade kanske en och en halv timme i köket, men jag bombsäker på att detta går att fixa på i alla fall en timma. Jag är lite väl noggrann, tror jag. Lite omständig, liksom.
Och såhär finfint ser det ut när det är klart! 
 
 


Sofie

Ooh,låter spännande! Måste testa nån gång :)

Svar: Ja det tycker jag verkligen! :) Gottgott!
tovesutopia.blogg.se

2013-05-05 / 09:50:15
BLOGG: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback