tovesutopia.blogg.se

Charlies trailer - YouTube del 7

Under en lång tid har Charlie McDonnell arbetat på en egen liten kortfilm, och nu har trailern kommit. SHIT. Jag trodde verkligen inte att Charlie kunde sånt. Visst har han alltid varit extremt ambitiös och perfektionistisk, men... Det här. Oj! Förvånande!!! Filmen heter "The Tea Chronicles" och är en psykologisk skräckkomedi. Lite udda genre, men jag gillar det, och det passar honom. Han är en sådan extrem tänkare, haha.

Så vad fan är detta, tänker ni?
 
Well, jag skriver om YouTube lite då och då, eftersom jag brukar ägna mig åt att titta på vad vloggare och andra kreativa unga människor hittar på för kul. Charlie McDonnell är en av dem, han heter Charlieissocoollike på YouTube, och i DET HÄR inlägget skrev jag en kort introduktion om honom. Ser ni att Khyan Mansley (Khyan1 på YouTube) är med i trailern. HÄR skrev jag ett inlägg om honom också. :)

Snart kommer han lägga ut hela filmen, och jag lovar er att lägga upp den här. :) 

Haha, jag tycker ändå att det är lite kul att filmen handlar om just te, med tanke på att den enda av Charlies videos jag lagt ut här till er, är "How to be English - EXTREME", vilket är en komisk instruktionsvideo för hur man gör en kopp te. Som sagt, kika in det här inlägget.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback