tovesutopia.blogg.se

Bloggtips

Sedan i somras har jag varit intresserad av personlig utveckling. Jag stack till bokhandeln och köpte diverse intressanta böcker, bland annat ett par av Henrik Fexeus' verk. Sedan låg jag i hängmattan och läste. Ännu har jag inte läst igenom boken "Konsten att få mentala superkrafter", eftersom jag var minst intresserad av den titeln... Kanske är innehållet mer inspirerande än jag kan tro?
 
 
 
Nu har jag snöat in mig på Steve Pavlinas bloggtexter och men framför allt vill jag nämna bloggen Rosaglasogon.se, "Livet sett genom rosa glasögon", där den sistnämnda är mycket roligare. Designen är söt, bloggerskan Irina skriver inspirerande, och dessutom är texten skriven på svenska. Båda de här människorna kan en hel massa om attraktionslagen, "The law of Attraction", som tas upp i filmen The Secret, som jag nämnde häromdagen. :) Det verkar för mig än så länge lite svårt att få grepp om, men det är som sagt spännande som fasiken! Klicka här för att kika mer på det inlägget.

Sådärja, nu ska jag ut på en fredagkvälls-promenad! Sedan ska jag somna tidigt, imorgon har L släktkalas för 100 pers och då vill jag vara pigg och glad!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback