tovesutopia.blogg.se

Läsare, fika & resor

Nu har jag fått en till fin bloggkommentar, vilket är enormt kul! Det har hänt några gånger nu, och jag blir precis lika glad varje gång! Tack :) Antalet läsare verkar dessutom växa sakta men säkert. Vad söta ni är!!
 
Efter jobbet träffade jag S, en tjejkompis jag inte sett på länge. Vi umgicks under högstadiet och gymnasiet, och har till och med varit i Turkiet tillsammans under en vecka. ;) Hon körde mig ända hem efteråt (tack!), och efter att ha ätit lite tittade jag lite på teve. Kanske råkade jag smaka på yoghurtglassen --> Yollibox <-- också... ;)
 
Jag kikade lite på Kjelles Smakresa. Kjell(e) Bergqvist har alltså satt igång med en ny säsong av sitt program, och idag fick vi följa med honom till Brasilien. Satt där med föräldrarna och kikade, vilket fick mig att tänka på Thailand... Exotisk mat, värme, sol...

Och just Thailandsresan pratade jag mycket om idag när vi fikade... :) Och där knöt jag ihop slutet på inlägget med början på ett väldigt klumpigt sätt. Finfint. ;)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback