tovesutopia.blogg.se

En låda

I helgen har jag inte bara festat. Jag har pysslat med. :-) Jag stod i köket och funderade högt över vad jag skulle knåpa ihop... Och då visade det sig att vi hade en tråkig, ofärgad låda/ask som som skulle användas som förvaringsbox. Det lät som en ovanligt rolig uppgift, så det tog verkligen inte lång tid innan jag var igång.

Time for box-make-over. Bland mina egna saker hittade jag lite fint papper, och i en annan låda hittade jag ett par band och guldknappar. Tänk vad lite gammalt skräp kan bli fint. Nu är frågan vad den kommer användas till. Smycken? Andra småsaker? Jag har inte en aning, men det lutar åt det förstnämnda.

Note to self - ( Det här är en inköpslista inför---> veckans projekt <--- Klick!)
- spenat
- sweet pineapple glaze
- färsk mynta
- parmesanost
 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback