tovesutopia.blogg.se

Utekväll.

Fyra tjejer satt på L:s bakgård. Vi drack rosévin i solnedgången, ur högtalarna dunkade musiken på i bakgrunden. Snart dök fyra, för mig obekanta, ansikten upp och stämningen blev lite mer uppåt.
 
Fram emot halv elva gick vi ner mot centrum och då tog jag en bild av min väska och min halvfulla roséflaska av någon anledning jag inte minns. Jag tror jag tänkte att det skulle vara kul att ha ett litet minne från kvällen? Vi var på krogen fram till två, och efteråt gick jag och L till ett gatukök och köpte köttbullar med mos. Sedan försvann vi iväg på en efterfest, som var ganska skön faktiskt.

 
 


Anonym

Fin väska!!

Svar: Tacktack :)
tovesutopia.blogg.se

2013-06-02 / 19:42:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback