tovesutopia.blogg.se

Lots of health

Skön dag. Och utmattande. Var på jobbet och sålde jävel.
 
 
Väl hemma bakade jag lite halväckliga chokladbollar, som var nyttiga. Gjordes på kesella, kakao och stevia. Plus kaffe och havregryn. Nyttigt men... smakade mest som mina "busdegar" som jag slängde ihop av allt vi hade i skafferiet när jag var 10. Men sött var det, och jag åt lite granna i alla fall.

Sedan har jag varit på ett par promenader; en gång med pappsen i affären, och en gång tog jag en promenad för... hälsans skull, I guess.

Imorgon ska jag och "Maddish The Monkfish" aka. "Astrid" in till marknaden i stan och kika lite. Det blir kul. :)
 


Här kommer en helt random bild till er.
Jag gillar den verkligen.

Bild fotograferad av mig på en busstation i stan.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback