tovesutopia.blogg.se

Jobb och projekt

Det är lugnt och skönt på jobbet, jag är glad och säljer bra. De är röd dag egentligen, men förkylningen i April och ledigheten på första maj gjorde mig fattigare, så nu är det dags att tjäna lite pengar! YES! Hoppas jag smittar er med lite positiv energi nu, jag är glad! :)

Nu funderar jag på vilket mitt nästa projekt ska bli. Jag har lite saker som jag behöver göra.
- Ta körkort
- Få bättre motionsvanor
- Skriva musik (har en halvklar låt)
- Sköta sömnen bättre
- .... m.m.

Listan blir nog längre snart. Det fungerade väldigt bra för mig att genomföra ett veckolångt projekt här på bloggen... Jag tror jag vill fortsätta med det. Kanske kan sömnen vara en bra sak att börja med. Bra för hälsan. :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback