tovesutopia.blogg.se

Fint hår.

Den här produkten sprayar man på håret för att skydda det mot solen. Igår stod den ny förpackning hemma på köksbordet när jag kom hem. Ett finfint inköp inför sommaren. Jag tror den ligger på 180 - 190 ;- ungefär, vilket den är väl värd! Eftersom det är oljebaserat, är det extra bra när håret är lite torrt.
 
Jag köpte en flaska första gången i december inför Thailandsresan, och under den två veckor långa resan användes den av två personer, två gånger varje dag. Efter det har min mamma använt den ända fram tills nu ( fem månader senare) titt som tätt, på grund av hennes torra hår. Det är alltså en ganska så dryg produkt.

Det står att sprayen är "Sahara tested" på flaskan. Vad jag minns är den med andra ord såpass bra att den är anpassad för de extrema förhållandena i den torra, heta öknen där solen gassar. Hoppas det stämmer...


Fotograderades igår. Flaskan är väldigt lätt att känna igen, i alla fall. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback