tovesutopia.blogg.se

Fest och bra kompisar.

Ledsen hörrni, för att jag inte har uppdaterat, men jag har gjort en hel del andra kul saker.

En fredag bestående av fest med mina underbara pratglada kompisar
och andra kul människor gjorde att jag inte kunde blogga. Och dagen efter mådde jag inte så bra, bakfyllan gjorde sig påmind... Men jag kan säga att ruset dagen på fredagen var värt lite illamående dagen efter. Visst fyllewhinade jag om saker som jag aldrig är ledsen för när jag är nykter men som tur är hade jag eget vett i skallen, och tog mig ur det snabbt. Haha.

Dessutom var det Eurovision på lördagskvällen, som jag och Maddish The Monkfish skulle titta på. Men eftersom inte mor min mådde bra då, så planerna gick verkligen i stöpet... Vi hade planerat att se det hos mig. Men istället tar vi igen det en annan dag.

Idag behövde jag vila från alla roligheter och ladda inför veckan. De jobbtimmar som var inplanerade avbokade jag enkelt och smidigt utan att tveka på morgonen, ska man vila så ska man. Så dagen har varit skön och lugn. Idag har jag tittat på tutorials på YouTube, fixat till naglarna och bestämt träff med M på tisdag.

Förutom den allra lugnaste dötiden som som inträffat med jämna mellanrum sedan i fredags, har jag alltså varit i full gång med livet, med start vid hemkomsten från jobbet. Kulkul!

Och för övrigt... det som gör min vardag ljusare är mina kompisar som jag ser mer eller mindre regelbundet på fritiden. De är för tillfället de enda jag behöver, känns för bra för att vara sant. Så livet kan gärna få rulla på med dessa underbara människor ett tag. Jag trivs med de jag redan umgås med, och behöver känna att allt är stabilt ett tag. 

Ha det superbra :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback