tovesutopia.blogg.se

Farmor är firad

Då har vi varit inne i stan och fikat med farmor. Med oss hade vi en supersöt prinsesstårta. Den var riktigt god! City's eget konditori är super, faktiskt. Och nu kommer världens jobbigaste stycke. Som är lite kul också. Ta sats, och läs:
 
Efter att ha pratat om morgondagen (urnsättning på G då farfar gick bort sent i vintras), och efter att ha tittat på massor av gamla foton i farmors album, hjälpt farmor att prova den otroligt snygga t-shirten hon fick i morsdag present, smällt i oss nästan hela tårtan, druckit otroligt starkt kaffe och pratat lite till... så var jag så trött och hade så lågt blodsocker att jag (HJÄLP DET ÄR EN STOOOOOOOR GETING JÄMTE MIG HÄR NU!!!!!!!) höll på att somna (ursäkta parantesen, men den var enorm och lät jättemycket!).

Därför körde jag inte bilen hem som det var tänkt, vilket nog var bra med tanke på att jag somnade i passagerarsätet... Nu har vi ätit sill och potatis (MUMS!) och här har jag fastnat vid datorn. 

Nu tänkte jag försöka plugga lite vägmärken... även träna, fira mamma på mors dag, och allra helst fortsätta med projekt välja-bilder-att-framkalla-vilket-tar-år-och-dagar.

Kram på er, fira alla mammor ordentligt.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback