tovesutopia.blogg.se

En trevlig dag.

Den här dagen har börjat bra. Jag sitter här och dricker te.

Morgonen inleddes med en banan och en grov macka med skinka, plus ett par koppar kaffe med en skvätt mjölk. Satte jag på en core workout DVD, och dödade mina magmuskler i tio minuter. Fan vad nöjd jag var efteråt, det hade jag all anledning till. :) Duschen efteråt var väldigt välförtjänt, tycker jag.

Sedan klädde jag mig i väldigt våriga kläder som matchades med mitt lika våriga nagellack. Och just nu regnar det, och så är det väldigt mulet. Fint.

Nyss fyllde jag på i magen med en annan grov macka och ett äpple, och inser nu att jag typ bara ätit kolhydrater idag. Jippi vad hungrig jag kommer vara sen. Sitter här och klunkar te just nu. Lappen på tepåsen har jag gjort själv. Där ser man, jahaja.

Ha det bra, tjena!
 

Och min mage värker. Idag är jag vårklädd mitt i regnet. Och där är sladden till mitt headset. 

Såhär ser det ut vid min plats. Jag dricker te.


Och så var det nagellack, ja.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback