tovesutopia.blogg.se

Resa bort.

Är så himla sugen på att bara resa iväg. En kompis ska förhoppningsvis ner till Rumänien och plugga till läkare nästa år, så dit får jag gärna komma. Helt underbart ju! Vilken tur jag har, i så fall.

Men jag vill enormt gärna iväg på något helt "eget". Något som jag har valt själv. Kanske vill jag backpacka. Eller ta någon kurs i ett varmt land. Eller kanske jobba lite. Det finns tusen möjligheter. Bara att välja och vraka, framtiden är ett buffébord. Det som behövs är oftast bara lite pengar.

Haha, jag dör. Tanken som dyker upp är; men jag har ju så mycket "smått" att göra. Alla bilder, all inredning och körkortet. JAAA, det är verkligen något som stör mig. Varje dag. Det här är en lång rad saker som jag skjutit upp flera år. Nu fan ska det göras. Ikväll fortsätter jag med the mission.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback