tovesutopia.blogg.se

Morgonvanor

 Morgonen är en ganska skön stund på dagen, eller hur?! Lugn, skön, man har hela dagen framför sig....
 
 
Såhär ser en typisk morgon ut för mig:
 
---> Jag vaknar och hoppar i duschen. Jag hatar att duscha på morgonen, vill hellre krypa i varma goa kläder.
      Sedan får jag äntligen klä på mig kläder och väljer mjukisbyxor.
 
---> Går till köket och varierar mellan gröt, knäckebröd, keso, kvarg och ägg i olika kombinationer, alltid
      tillsammans med frukt och grönsaker.
 
---> Som vanligt tittar jag på Vakna med NRJ. Lättsamt, roligt och uppiggande. Händer att Oprah Winfrey får
      säga några kloka ord genom rutan också.
 
----> Sedan går jag till badrummet och sminkar mig, fixar därefter håret och sist av allt byter jag om till kläder
       som väldigt ofta blir jeans och någon t-short, top eller tröja beroende på humör.
 

Här är ett litet klipp från programmet.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback