tovesutopia.blogg.se

Böcker

 
Jag städade mitt rum igår och ställde upp en trave böcker jämte sängen som låg utspridda i rummet.
 
Camilla Läckbergs bok Sjöjungfrun ror jag att jag lånade av farmor för länge sedan.
Skönhetsbibeln jag tittat igenom lite, jag hittade den på en bokoutlet i Helsingborg.
Henrik Fexeus Konsten att få mentala superkrafter köpte jag på Bokia i somras, precis som...
... Det goda inom dig och Bröllopsfixaren Dessa var mammas och min strandläsning i Thailand.
På samma bokrea inköptes även Det fjärde offret, en deckare som jag inte ens försökt att börja på.

Och japp. Harry Potter med. Den. Är. Favoriten. Ingen. Tvekan.
Jag älskade Harry Potter när jag var lite yngre, var ett stort fan och älskade både filmer och böcker. Så något annan favorit KAN jag bara inte ha. :)
s



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback