tovesutopia.blogg.se

To do.

Det är dags för firmafest och jag har lite saker kvar att göra innan jag tar tåget till stan. Håret är rent, magen är full av spagetti och köttfärssås, jag är taggad, vädret ser bra ut atm och vi ska ha jävligt kul. Tyvärr hörde jag precis att chefen har glömt musiken till förfesten. Undrar hur han hade tänkt lösa det...? Åh jo, precis NU löste det sig. Så bra då. Hu, blev orolig där under någon minut.

Det här ska jag göra innan jag åker iväg:

- Hitta en väska + packa den
- Leta upp min regnjacka
- Sminka mig (lösögonfransar inkluderade, tar sin tid)
- Fixa håret
- Packa ner plattång i väskan...
- Packa en liten sminkväska

Detta på 70 minuter. GOGO TOVE!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback