tovesutopia.blogg.se

KickThePJ - Youtube del 9

Här har han väl ändå överträffat sig själv ännu en gång? Jag berättade >här< om Peejay... Där visade jag hur han levererar riktig jävla sjuk kvalité och talang, inför typ 300,000 prenumeranter. 
 
Och här gör han något riktigt bra igen. Colour Bandits är namnet på den senaste videon, som den här gången inte har en riktig "story" i den meningen. Istället är den lite poetisk, artistisk och... udda. Effekterna, färgerna och karaktären, tillsammans med den egenkomponerade musiken och rösten på det... är bara för bra! Som följare sedan länge är jag impressed.

Och en sak till... Musiken i den här videon är väldigt bra, eller hur? Guess who's composed it? Tja, Peejay, såklart. Kika in andra videon här nedan också, så får ni se hur han gjorde. En liten chans att se Peejay som sig själv, och inte i karaktär, med andra ord.

Enjoy the videos... Det gör i alla fall jag, för jag är en nörd. :)
 

Och här är PJ som sig själv, där han visar hur han gjort musiken... JAG VILL OCKSÅ PROVA! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback