tovesutopia.blogg.se

Jobbar på en röd dag.

Idag är det röd dag, och jag jobbar. Detta är första gången jag ångrar liiiite att jag valde att jobba. Efter att jag hade varit vid busshållplatsen i morse, och insett att bussen går som på söndagar, gick jag tillbaka hem en sväng. Och där hade mamma börjat städa, koka kaffe och vädra. Utanför köksfönstret sken solen och jag ville inget annat än att bara stanna hemma.

Men på jobbet är stämningen är go och jag säljer i alla fall okej. Så nu tar jag mej igenom ännu en dag på jobbet, och i eftermiddag känner jag mig nöjd med mig själv för att jag fixade det ändå.
 
 
Och en liten sak till.... Min kusin E gillade en för mig okänd persons uppdatering på Facebook. Den var riktigt bra.
"En spontan tanke; om alla bara hade lagt ner lika mycket tid på att bli nöjda med sin kropp som de gör för att förändra den, hade inte alla blivit lite lyckligare då?"
 
 

Kram på er




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback