tovesutopia.blogg.se

Idag är det onsdag

Jag sov för lite i natt, har haft för mycket tankar i huvudet den här veckan. Och hela maj månad. I'm a mess. Men medeltemperaturen ute börjar bli helt okej, och på fredag har vi firmafest igen. Den här gången ska vi vara utomhus och spela brännboll och fotboll, samt grilla och gå ut på krogen. Det blir spännande!
 
Igår fick jag äntligen upp mina gardiner, den här gången färdigsydda och klara. Ska kanske stryka dom lite också, men annars ser de ut som de ska. Dock funderar jag på om rött verkligen var en bra färg. Kanske byter jag till blått eller grönt. Det passar nog bättre, och känns mer lätt och fräscht.

YES vilket underbart intressant inlägg. ;) Haha.
Jag vill ut i det fina vädret. :O



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback