tovesutopia.blogg.se

Här är jag.

Jag är en tjej som tänker massor. Jag föredrar att ha få bra vänner framför många ytliga kompisar. Jag är väldigt velig och vet inte vad jag vill. Jag tycker om att få vara kreativ på alla möjliga sätt. Jag älskar sommaren. Jag pluggade naturvetenskap på gymnasiet. Jag bor hemma med föräldrarna. Jag har fem kusiner.  Jag har en katt. Jag har lärt känna mycket folk detta halvåret, och umgås nästan bara med just dessa personer.
 
Jag älskar Cola light. Jag har bestämt att jag ska dricka max två burkar eller en flaska Cola light per vecka. Jag tuggar för mycket tuggummi. Jag äter enorma mängder morötter. Jag är "beroende" av nagellack - både att köpa dem och att använda dem (gissa om jag köpte nagellack i Thailand, där jag fick dem för 2 kr styck). Jag tycker om att röra på mig. Jag är ganska lugn. Jag tycker att katter är det bästa husdjuret. Jag funderar på att köpa en ny mobil. Jag vill köpa en filmkamera. Jag ska köpa en dator.
 
Jag tycker om att titta på kläder. Jag vet inte vart jag har mig själv. Jag älskar att träffa kompisar över en fika på ett café. Jag spenderar för mycket tid vid datorn. Jag har en favoritblogg som jag har följt sedan 2008. Jag tycker det är väldigt roligt med fester och träffar med människor. Jag kan vara lite blyg. Jag kan gapflabba åt tråkiga saker.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback