tovesutopia.blogg.se

Händelserik helg.

I förrgår, fredags, solade jag solarie efter jobbet. Kvickt skyndade jag därifrån och mötte upp M och hennes kompis F. Vi gick in på favoritcafét nere vid vattnet och köpte varsin take-away mugg med olika innehåll. P valde choklad, M tog en kall chailatte och jag körde på mitt vanliga kaffe. Sedan satte vi oss i solen på trappan ner emot Viskan och pratade innan de skulle iväg på en gemensam kompis fest. Jag tog bussen hem och hade en skön och lugn kväll.

Igår träffade jag Maddish The Monkfish. Vi var på Nelly's outlet och jag hittade en till liten svart att festa i. Man kan inte få för många... Efteråt åkte vi vidare till ett annat ställe och tittade på kläder och parfymer. När klockan närmade sig stängningstid, åkte vi tillbaka emot centrum där vi satte oss på en väldigt tom thairesturang och åt buffé. Supergott! :) Efteråt åkte vi förbi Maddish' häst på sommarbetet, och sedan fick jag skjuts hem. Det var en mysig dag.

Idag hoppade jag upp och åt frukost medan jag kikade på reprisen av Madeleines och Chris' bröllop. Herregud vilken maffig tillställning. Efter det tränade jag, och nu hamnade jag här. Det allra bästa vore om jag pluggar körkortsteori under ett par timmar idag. Jag tror jag tänker börja nu, så jag får väl avsluta det här inlägget nu. :) Såhär känner jag mig:

 
 
Ha det fint!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback