tovesutopia.blogg.se

Feathery feeling

Dagen vändes till det bättre efter lunch. Min goda sallad från City gjorde sitt, och i eftermiddag ska jag och mamma fika efter jobbet. Jag är fortfarande trött så det räcker och blir över, men i vilket fall är det i princip torsdag den här onsdagen, eftersom vi inte jobbar på fredag. Hängde ni med?

Det är firmafest på G, och inte förrän klockan 4 kommer de anställda på kontoret i Jönköping. Det är först då jag behöver vara i stan, eftersom vi inte behöver sitta och sälja på förmiddagen. Why? Dunno. Härligt är det!

Så det mesta känns okej just nu. Hemskt var det går upp och ner. Upp och ner, hit och dit. Hjärnan är en konstig makapär. Först blytung och kort därefter fjäderlätt.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback