tovesutopia.blogg.se

Vinbärstårta

Jag skulle bjuda på vinbärstårta sista dagen på jobbet... Ppffhhht... As if.... Haha, för mamma fick nyss ett ryck och vispade ihop grädden, plockade bär och kokade lite kaffe och på nolltid hade vi dukat fram för lite fika redan idag. Tårtan är uppäten. OCH HUR JÄKLA GOTT VAR DET INTE?!

Fredagsfikat på jobbet får bli något annat än marängtårta med vinbär. Undrar vad... En annan slags tårta, kanske? Hmmmm.... Jag kan väl äta vinbärstårta igen, men njää... Nu är jag sugen på att baka något mer avancerat. Jag äger för första gången i mitt liv en ugnsform med löstagbar kant. Och den måste ju användas. :) Fransk chokladtårta? Sommartårta med jordgubbar? Pavlova?


GOTT!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback