tovesutopia.blogg.se

Summer is in da hoooooouuuuse!

Jag har inte riktigt orkat blogga under slutet av veckan. Men jag skyller på att det varit fullt upp! Det är trots allt sommar.

I torsdags exempelvis, skulle jag bara träffa M på stan för en fika. Men så visade det sig att hon hade tänkt möta upp massor av kompisar. Vi satte oss 7 pers på ett café, gick vidare till H&M och tvngade på T lite nya kläder, forstatte emot stadsparken för lite gött häng med tre gamla goa tjejkompisar, för att dra tillbaka emot torget där Linnea Henriksson spelade, vilket vi inte var intresserade av i mer än typ.... 10 minuter. Så vi stack och dansade flummig bugg på dansbanan i stadsparken igen. Underbart.

Då kom vi på den perfekta idén; vi går ut på krogen! Jag hade inget leg med mig (rookie wtf... haha) men det löste sig, och vi hade riktigt kul faktiskt. Nästa dag på jobbet var lite seg, men det fick det fan vara värt! :)

Och bilden på ett par glas vitt och lite melon här nedan, är från i fredags. M och jag satt hemma hos henne för en liten chill hemmakväll. Jag stannade över natten och fick på morgonen träffa hela hennes familj plus storebrorsans tjej från Stockholm på morgonen. :) Sånt tycker jag är skoj!

Oh well, dagen har börjat.
Frukosten är avklarad, kaffet ligger i magen det med.
Jag sitter vid datorn, tänker att jag vill träna lite idag.
I övrigt.... längtar jag mest efter att få hem min fina lilla monsterdator.

Ha det gött i värmen :)

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback