tovesutopia.blogg.se

Sen midsommarbild.

Såhär direkt efter jobbet tänkte jag att jag måste visa er årets midsommarkrans! Jag studsade ut bland buskar, blommor och träd på midsommaraftonsförmiddagen, för att plocka ihop björkris och blommor. Stack dessutom förbi ICA och fuskade med lite köpta rosor, prästkragar och blåklint... Sedan knåpade jag ihop kransen och begav mig till midsommarfesten inne i stan (som för övrigt var väldigt lyckad!).

Önskar jag var ännu mer ambitiös så att jag kunde göra en steg-för-steg-guide till en midsommarkrans. Men näeh, min dator är för seg, det tar tid och... SNART KOMMER MIN NYA DATOR :D

Ha det fint i sommarvärmen!

Här är den... Kransen...
 


 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback