tovesutopia.blogg.se

Maddish The Monkfish och Mary

Maddish The Monkfish är en, genom jobbet som telefonförsäljare, relativt nyfunnen vän som har ett mycket roligt intresse. Hon tycker om hästar och ridning. Vilket sammanträffande. Ojoj. Det råkar ju jag också göra. Ojoj. Nu tänker den galna människan låta mej hänga i stallet och ta hand om hennes häst när hon behöver hjälp. Ojoj.

Och idag träffades vi när jag slutat jobbet, i huvudsak för att jag erbjudit henne hjälp att färga ögonfransarna inför hennes tvåveckors Italienresa med familjen. Men självklart passade vi på att tjöta hål i huvudet på varandra också. När vi ändå var igång drog vi i oss varsin kopp kaffe på altanen. Tjaaaaa, det är nog femte gången på en vecka som vi ses nu.

And then we were off to the stable. Maddish häst, Mary, är sjukt trevlig på de flesta sätt och vis. Framåt, tycker det är kul att jobba, nyfiken och social. Men så har hon en liten bitch inom sig, haha. Den bitchen lär jag få tampas lite mer med nu i sommar redan! Visst har jag provat på en liten lunk i skogen och tömkörning redan, men jag kan ju bara tänka mig hur det blir när jag får sitta upp och prova att jobba lite. Haha. Maddish, hjälp.

However, här är ett par bilder på Mary. Superfin häst, verkligen. Både psyket och kroppen! :)


 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback