tovesutopia.blogg.se

Pigg måndag.

Jag trodde jag skulle vara trött när jag vaknade idag, som somnade vid 00-01 igår. Men neehej då. Tur det! För idag har jag minsann inte suttit ner mycket - varken på jobbet eller hemma. Vi började med att vattna rabatter på tre kyrkogårdar. Det är tungt att bära vatten, vill jag lova.
 
När vi hade ätit frukost i vaktmästeriet, åkte vi iväg igen. Den här gången med ett släp grus efter bilen. Medan vi väntade in alla, precis före vi skulle åka, plockade E upp en planta ur gruset. Han planterade den på toppen av högen med två handavtryck, och skrev sitt namn under sitt konstverk.

 
Efter det gick jag med gasolbrännare hela dagen och såg till att ogräset gick upp i rök. Såhär...


Och då vet ni med en gång vad jag har haft för mig idag! :)

Förresten... idag lämnade vi in alla datordelar till en snubbe mamma känner... Han ska plocka ihop min nya dator åt mig under veckan. Hoppas ju på att få hem den senast fredag nu, känner jag. Fyfan vad KUL! :)

Nu ska jag ta hand om min träningsvärk genom att gå en promenad.
Om nu det nu är till någon hjälp... :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback