tovesutopia.blogg.se

Hej på er. Igen.

Nu var det längesedan jag bloggade, men så påminde Maddish The Monkfish aka. Astrid mig att jag kanske borde börja igen. Nu är min nya stationära dator på G också, och då lär det bli fan så mycket roligare att sitta här. 
 
Päronen har varit nere i Prag i veckan.
Så mina eftermiddagar har jag fyllt med
1) allt möjligt skoj med Maddish the Monkfish och 
2) teater med M.                                                                
 
Med Maddish varierade sysslorna mellan...
tacosätande, rödvinsdrickande, filmtittande och gitarr-klinkande
tillsammans med lite nynnande, och dessutom häst-hälsa-på-ande. 

Jobbar nu som vaktmästare på kyrkogårdar häromkring. 
Pengarna rullar in som de ska nu, jag trivs helt okej...
Men människorna på Boråskontoret är svårslagna.
 
Midsommar var skoj. 
Midsommarstången åkte omkull redan vid
klockan 10 ochstrax därpå kysste killarna varandra med tunga.


Ha det fint, jag hoppas verkligen att jag orkar blogga lite mer nu.
Kram på eeeehr.
***
 
Grillade även för första gången någon gång i Juni. Katten tiggde som vanligt.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback