tovesutopia.blogg.se

Gitarr och sång

Mitt i natten är det, jag har inte packat som jag sa att jag skulle. Men skitsamma, det var värt det. För jag satt och spelade in musik. Hade sådant sång- och gitarrflow som man bara får en riktigt sen fredagkväll. Sjöng Rihannas Stay, den jag postade innan idag. Fast en egen tappning. Sedan la jag på en enkel stämma. När pappa kom och lyssnade sjöng vi ett par stämmor till, då blev det ännu bättre. Thanks dad.

Detta innebär att jag måste packa väskorna imorgon. Om jag vaknar nio, äter frukost och duschar, så har jag väl ungefär 5 timmar på mig innan jag ska till stan för att träffa Maddish. Det ska nog gå. Det är en packning med sommarkläder det gäller, INTE så svårt. Peppar peppar.

Note to self:
Pass
Biljetter
Pengar
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback