tovesutopia.blogg.se

Tävlar om en bikini - längtar till värmen

 
Jag är med och tävlar om en USA-bikini på Julia Armskoghs foto- och vardagsblogg.
Kikade runt lite bland hennes inlägg, och det var förvånansvärt inspirerande. Onekligen duktig ung tjej.
Klicka HÄR för att komma till hennes tävling och delta :D
 


Så nu längtar jag till sommaren, såklart!

Vilka mer än jag läntar efter att få gå ut i t-shirt eller linne, känna den första värmen liksom tina upp kinderna efter den långa, gråa vintern?
 
Här nedan kommer lite härligt våriga bilder, kanske inte perfekta, men de inger stämning!
Det är positivt att längta, vet ni. Visar att man är optimistisk inför framtiden. Så längta på, så mycket ni kan.
 
Om du råkar vara en av de (ännu) få bloggläsare som läser, kommentera gärna så jag ser att ni finns :) Finns inget bättre än kommentarer!
 

Jordgubbar på en guldkantad tallrik i majvärmen 2012.
Fotograferades i mitt öppna fönster på andra våning.
 
Ville fånga en härligt sval men solig vårdag inomhus.
Solen skiner in genom fönstret. Värmer upp bara ben.
Att bara ta det lugnt med raggsockor i sin egen säng. Ingen press, bara lugn och stillhet.

 
Vår katt Beppe gjorde mig sällskap. 
Han ser lika relaxed ut som jag ville att han skulle.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback