tovesutopia.blogg.se

Sjuk och utbildning.


Idag har jag tagit det lugnt hemma. Under förmiddagen var kaffe och teve mitt sällskap.

Jag vaknade nämligen upp med en go huvudvärk och allmän sjukkänsla. Framåt dagen blev det bättre, och nu under kvällen har det blivit lite sämre igen.

När jag var som piggast lagade jag lite mat i form av en fräsch quinoasallad. Och lite te slank ner där för halsen också.

Dessutom har jag kikat på utbildningar. Det var positivt. För jag hittade en utbildning jag blir helt pirrig i kroppen av att tänka på. Den finns på Mälardalens Högskola i Eskilstuna/Västerås och heter Textdesign - informationsdesign. Den är på 180p och ger mig en kandidatexamen.

Och herregud vad jag dör, för det ingår ett arbetsprov i ansökan. Jag tror att jag klarar det, men det blir fan inte enkelt... JAG VILL VILL VILL!



 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback