tovesutopia.blogg.se

Marskatten och kaffeberoendet

 
26 Februari. Det låter lite vårigt.
Solen inte går ner förrän nu, vid halv 6, och att solen står på
himlen längre för varje dygn. Woooonderful.
Detta märks på vår katt som börjar bli extra otålig och busig...
 
... Det syns inte på bilden. Men jag lovar, han är verkligen tokig ibland.
 

Nu är jag påväg emot lite shopping med M. Hon ska övningsköra, så hennes
pappa kommer åka med.
Idag har jag nog redan druckit 4 koppar kaffe. I'M A PROUD COFFEE ADDICT!
Nej, det där sista adjektivet borde jag inte ha skrivit.
Jag är inte stolt över mitt beroende. :(


Liborius

sv. åh jag har ingen koll faktiskt, haha! anledningen till att jag köper produkterna är för att de luktar så gott och för att de får mitt hår att kännas mjukt och inte så frissigt:)

2013-02-27 / 13:58:33
BLOGG: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback