tovesutopia.blogg.se

Kungligheter och kodning.

 
När jag slår på datorn den här lördagmorgonen, möts jag av en ovanligt positiv --> nyhetsartikel <-- på Aftonbladets hemsida.  (Det i sig är väl en ganska stor nyhet! ;D) Prinsessan Estelle fyller ett år. Congrats sessan! Och så har man bifogat det gamla klippet på den nyblivna pappan prins Daniel som säger:

"Mina känslor är lite all over the place."

Haha. Underbart. Sedan ville jag blogga, och letade efter lite bilder att ha med i inlägget. Och vad hittar jag då? DEN HÄR:

 
Vilket sammanträffande! Kungen! Min gamla teckning! Med HTML-koder på! Som jag gjorde för typ 4 år sedan!

Varför?

För att jag ville lära mig att koda. Och vad har jag lärt mig? Att koda!
Okej, inte speciellt mycket än så länge. Men det kommer väl. Jag kan mer nu än tidigare.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback