tovesutopia.blogg.se

Duktig-tjej-inlägg...


Min plan för kvällen:
(OBS: Varning för uttröttande duktighetssyndrom)
 
När jag kommer hem blir det en timmas promenad på direkten. Jag har en liten runda jag brukar gå. Den leder först upp emot kyrkan (som för övrigt ligger väldigt fint i ett öppet landskap) och där uppe på kullen går jag på en stor åker en bra bit. Väldigt härlig väg, speciellt på sommaren såklart. Sedan går det nerför någon kilometer, och har det gått neråt, så måste det gå uppåt. Så då är det bara att kämpa sig upp för att ta sig hem.

Därefter blir det någon halvtimmes styrketräning i form av sjukgymnastiken jag måste göra tre gånger varje vecka. Förhoppnignsvis orkar jag lägga in lite extra magövningar också.

Sedan förtjänar jag en dusch, och så blir det väl lite mat.

Efter det hoppas jag att jag orkar lägga lite tid på att hitta rätt utbildning för mig.



 
Sådär. Nu har jag förklarat i detalj. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback