tovesutopia.blogg.se

What's up? Two parties.

På fredag är det firmafest, och då ska hela arbetsplatsens anställda upp till Jönköping där företagets andra callcenter finns. Därmed blir vi en hel drös med festsugna säljare, och kul ska vi ha!

Så de här fem arbetsdagarna får ett avslut med fuldans och vingliga steg, men vad gör det när jag ändå ska festa vidare redan dagen därpå? Då har en gammal klasskompis 20-årsfest, en kille som jag har många gemensamma kompisar med.
 
To be honest; det blir nog en relativt alkoholfri födelsedag för både mig och kollegan/kompisen A...
Jag menar, att festa loss i Jönköping med hela arbetsplatsens anställda kan man inte ta sig ur smärtfritt? ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback