tovesutopia.blogg.se

Våriga kläder i helgen

Jodå, jag köpte som sagt en hel del grejer i Göteborg. Här är en bild på ytterligare två saker!
 
Eftersom den rosa mest troligt tillhörde vinterkollektionen, fick jag den för skit och ingenting. Även om jag nog inte kommer bo i den på jobbet, lär den användas flitigt här hemma. Den är supervarm och gosig!
 
Testade faktiskt båda plaggen samtidigt i helgen när jag träffade några kompisar hemma hos L på påskafton efter shoppingrundan i gbg. Ett litet vitt linne + den vita över, med tajta, svarta byxor till. Och så tog jag med den rosa tjocka, bara ifall det skulle bli kallt. Finfint.

Tröja i spets med guldig dragkedja, Rut m. fl. 249;-
Tjock stickad myströja, Monki, 100;- (Rea)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback