tovesutopia.blogg.se

Prylar i en butik.

Här sitter vi på jobbet. Gör ett test som ska hjälpa oss att välja rätt högskoleutbildning. Alla fyra tjejer som sitter med det var först och främst kreativa. Hm. Knepigt. I andra hand var jag driftig och i tredje hand strukturerad.

Sedan hittade jag lite bilder (nedan) från en fototävling år 2008, jag fotade inne på en riktigt fin butik inne i stan. Där finns enormt vackra möbler, snygg inredning, massor av småprylar, kuddar och filtar, växter och även en del matiga saker som té, kaffe, skorpor, choklad, kolsyrade drycker, safter, sylt.... och till och med en del kläder.

Den butiken har det mesta, och jag ÄLSKAR den saliga blandningen. Borde besökas oftare.

 
 
 
 

 
 


Louise

Så fint :)

Svar: Ja jag älskar den butiken, helt underbar. :)
tovesutopia.blogg.se

2013-04-10 / 20:39:33
BLOGG: http://louisedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback