tovesutopia.blogg.se

Projekt vecka 18 - dag 1

 
För att tillaga rätten krävs inte speciellt mycket krångliga saker. Lite får man kanske köpa till, men det rör sig inte om några konstiga matvaror. :) Serveras med ris, och enligt receptet skulle det vara vildris, men jag tog fullkornsris. Det gillade jag inte riktigt... Hm. Basmati vore säkert mycket godare i så fall.

 
Här är maten. Haha. Jag har redigerat bilden för att den skulle se mindre äcklig ut, och ändå ser det inte alls gott ut... Jaja. För lite finare färger rekommenderar jag att ni INTE gör som jag.
 
Jag hade min matlåda i väskan, både riset och yakinikn. Allt blandade sig och såg inte alls lika gott ut som dagen före. Dessutom blev purjon brun under natten då sojan färgade den, och så åkte den med i micron vilket gjorde den ännu mer brun och ofräsch. Ingen grön och fin purjolök där, inte.

 
 


Isabella (tinkerbella.se)

Svar: det var ju sååå underbart gott, jag hoppas det kommer till Göteborg!! ;) kram

2013-05-01 / 15:07:42
BLOGG: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback