tovesutopia.blogg.se

Pixlr

Jag satt på Pixlr igår och idag under tiden jag jobbade, och jag lovade att visa vad jag gjort. Här är den. Jag tycker att vissa delar är riktigt bra, andra delar är jag inte nöjd med. Mångatan till exempel, är väl inte så verklighetstrogen, men helheten är väl det viktigaste, och den gillar jag.

Så vad föreställer den?
En sjö i Viared. Japp. Uppsalen heter den. Farfar, jag, mina kusiner och pappa var ofta ute och fiskade där när farmor och farfar fortfarande bodde där.

Rakt ut till vänster, där var vårt "hemliga" fiskeställe. Nappade enormt bra där. Stora abborrar oftast.


Moa

Tycker att den blev riktigt bra, mystisk! Tänk så grym du kommer bli på pixlr om du blir kvar på jobbet i några år, typ mästare ;)

Svar: Hahah, den är lite mystisk, det har du rätt i! Jag får satsa på det. Svensk mästare i Pixlr! Man kan alltid hoppas... tss..
tovesutopia.blogg.se

2013-04-24 / 16:55:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback