tovesutopia.blogg.se

Marc Jacobs för CocaCola.

 
 
Cola har jag druckit en del det senaste. Jag älskar Cola. Men bara om det är lightvarianten. Och den väljer jag på grund av smaken och det näst intill obefintliga kaloriinehållet. Tyvärr finns det ju en baksida med den ofärgade plåtburkens innehåll. Aspartam och koffein.

Sedan den 25 Februari har lightburkar med design av Marc Jacobs sålts över hela världen. Burkarna finns i tre olika utformningar; I Heart 80s, I Heart 90s och I Heart 00s.

‘I Heart 80s’ är designen jag har på min burk. 

"Strong, sassy and dotted with bow ties, this design captures the rebellious spirit of 1980s fashion and the rise of the empowered woman. The Broadway feel is a nod to Diet Coke’s spectacular launch at Radio City NYC in 1982 – as well as the designer’s love of theatre."

 Kolla in den här sidan för att få reda på mer, eller kika in intervjun med Marc Jacobs här nedan.

 Så. Nu fick CocaCola lite gratis reklam.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback